Dünyanın ən bahalı brendləri: Onluğa düşənlərdən neçəsi Rusiya bazarını tərk edib?
Planetin ən dəyərli on korporativ brendindən səkkizi Amerika şirkətlərinə, digər ikisi fransız və Çin şirkətlərinə məxsusdur.
Qaynarinfo xəbər verir ki, NV onların dəyərinin il ərzində necə dəyişdiyini, yüksək mövqeləri qoruyub saxlamağa nəyin kömək etdiyini və Rusiyada işləyib-işləmədiklərini öyrənib.
Beynəlxalq araşdırma şirkəti Kantar tərəfindən hər il nəşr olunan BrandZ brendlərinin ən qiymətli markaları reytinqində liderlər həmişə Amerika texnologiya nəhəngləri olaraq qalırlar. Artıq ikinci ildir ki, siyahıya adının sərvəti 880 milyard dollardan çox olan Apple şirkəti başçılıq edir. Sonrakı ən dəyərli şirkətlər isə Google, Microsoft və Amazondur. İl ərzində dördü də dəyərini itirib, lakin zirvədə qalıblar.
Dominqez Hillsdəki Kaliforniya Dövlət Universitetinin marketinq üzrə dosenti Melissa Sent Ceyms belə izah edir:
“Ən yüksək reytinqli brendlər onilliklər ərzində marketinqə sərmayə qoyduqları və öz imicini qurduqları üçün öz statuslarını qoruyub saxlaya bildilər. Axı, brend kapitalı və imici zamanla formalaşır və Apple və Microsoft kimi brendlər öz imicini qorumaqda və inkişaf etdirməkdə çox bacarıqlıdırlar”.
Ümumilikdə, dünyanın 100 ən dəyərli brendi 2022-ci illə müqayisədə öz dəyərinin 20%-ni itirib, lakin hələ də təsir edici 6,9 trilyon dollar dəyərindədir. Pərakəndə satış şirkətləri, eləcə də media və əyləncə seqmenti ən çox itirib. Eyni zamanda, lüks, fast food və qida və içki kateqoriyalarında brendlər öz qiymətlərinin maksimum payını qoruyublar.
Məsələn, ilk 10-luqda ümumi tendensiyanın əksinə olaraq öz imic kapitalını artırmağı bacaran yeganə iştirakçılar Fransanın lüks brendi Louis Vuitton və Amerikanın qida şirkəti Coca-Cola olub. Birincisi 600 min dollardan çox, ikincisi isə təxminən 8 milyon dollar bahalaşıb.
Sent Ceyms deyir ki, ən bahalı brendlərin dəyərinin düşməsi iqtisadi qeyri-sabitliklə ayrılmaz şəkildə bağlıdır. Axı, son bir neçə ildə dünya demək olar ki, bütün aspektlərdə, o cümlədən iqtisadiyyatda “roller sahil gəmisi kimi” titrəyir.
Bununla belə, istehlakçıların brendlərə baxışı qeyri-sabit bazarlardan daha sabit olub, - Kantar əlavə edir.
Kiyev İqtisadiyyat Məktəbinin KSE İnstitutunun analitik mərkəzinin “Rusiyadan çıx” layihəsinə əsasən, dünyanın ən qiymətli brendlərinə sahib olan on şirkətdən ikisi – “Apple” və “McDonald’s” artıq Rusiya bazarını tərk edib. Daha dördü çıxma prosesindədir, üçü isə gözləyir və ya əməliyyatların miqyasını azaldır. Təcavüzkar ölkədə dəyişikliksiz fəaliyyət göstərən yeganə brend Çin texnoloji nəhəngi “Tencent”dir.
Kantara görə dünyanın ən dəyərli 10 markasının tam siyahısını təqdim edirik:
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay