Restoranlar haqqında beş əsas mif
Restoran biznesi illər ərzində formalaşmış miflər və stereotiplərlə doludur.
Valyuta.az xəbərverir ki, bu barədə “Joi Team” restoran qrupunun həmtəsisçisi Qleb Maraç məlumat verib. Biznesmen restoranlar və restorator peşəsi ilə bağlı beş əsas mifi açıqlayıb.
Mif 1. Restoran işi asandır
Maraç deyib ki, bu məsələdə bir çox yeni restorançı büdrəyir. Restoran səriştəli idarəetmə, sonsuz nəzarət və çoxlu resurs tələb edən mürəkkəb orqanizmdir və şiddətli rəqabət, böhranlar və yüksək risklər yalnız problemləri artırır, - o aydınlaşdırıb.
Mif 2. Menyu nə qədər böyükdürsə, restoran da bir o qədər yaxşıdır
Mövcud tendensiya ondan ibarətdir ki, menyu daha yığcam və balanslaşdırılmış olmalıdır, Maraç qeyd edib. Restoranlar daha konseptuallaşır və yüzlərlə yemək və onlarla mətbəxin qarışığı olan menyular nəhayət keçmişə çevrilir. Ekspert əlavə edib ki, bu yolla müəssisə öz diqqətini yayındırmır, hesabdan silinmələri azaldır və yeməklərin keyfiyyətini itirmir.
Mif 3. Restorana getmək imkan istəyir
Maraçın sözlərinə görə, çöldə yemək mədəniyyətinin inkişafı ilə restorana baş çəkmək artıq təkcə bayram kimi qəbul edilmir. Bazar müxtəlif formatlarda və qiymət seqmentlərində layihələrlə doludur, xüsusi təkliflər, xoşbəxt saatlar, loyallıq proqramları təqdim etməklə müştəri uğrunda hər gün döyüşürlər.
Mif 4. Restoranlarda qonaqların aldadılması tüğyan edir
Çekdə əlavə yeməklər, alkoqolla fırıldaqçılıq və s.
“Belə vicdansız layihələr əslində əvvəllər də tez-tez baş verib. Lakin zaman və sənaye çox dəyişib - müəssisələr və işçilər öz reputasiyalarını qiymətləndirirlər və müasir nəzarət sistemləri fırıldaqçılıq şansını getdikcə azaldır”, - Maraç qeyd edib.
Mif 5. Restoranda işləmək yalnız müvəqqəti seçimdir
Əvvəllər bu, həqiqətən də belə idi, amma indi vəziyyət dəyişir, - Maraç aydınlıq gətirib.
“İnsanlar getdikcə daha çox ofisiant və ya barmen vəzifəsini nəzərdən keçirərkən yarımçıq iş və ya son şans kimi deyil, restoran biznesində gələcək karyeralarının ilkin mərhələsi kimi qəbul etməyə başladılar. Öz növbəsində restoran şirkətləri komanda ilə işləməyə, təlimlərə və motivasiyaya getdikcə daha çox resurs ayırırlar”, - ekspert qeyd edib.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay