Rusiyada başqa “fast food”ların bahalaşması fonunda şauarmaya tələbat kəskin artdı
Son bir ildə fast food bazarında ayrı-ayrı oyunçulardan şauarma satışı 100-200% artıb.
Valyuta.az “Vedomosti”yə istinadən xəbər verir ki, sənaye şirkətlərinin statistikasına görə, dinamika digər “fast food” növlərinin, o cümlədən suşi, rulon və dondurulmuş pizzanın bahalaşması ilə izah olunur.
Bu ilin beş ayı ərzində Perekrestok 590.000 ədəd şauarma satıb. Bu rəqəm ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə təxminən 2,5 dəfə çox olub. Oxşar nəticələr digər bazar iştirakçıları, o cümlədən Doner42 şəbəkəsi (Dodo Pizza), Samokat tərəfindən də nümayiş etdirilib, - məqalədə qeyd olunur.
“Çatdırılma xidmətləri və ərzaq mağazaları şauarmaya tələbatın artdığını qeyd edir <...> Bu yeməyin satışı 100-200% artıb <...> Vkusvill pərakəndə satış şirkətinin nümayəndəsi bunu başqa fast food - - suşi və pizzaların bahalaşması ilə əlaqələndirib. Beləliklə, hazır dürümlərə tələbat 17% azalıb", - materialda deyilir.
Fevralın 17-də Roskaçestvo yerli şərab məhsullarının tədqiqi və təşviqi departamentinin direktoru Olesya Bunyaeva Rusiyada məşhur olan şərab və fast foodun qeyri-adi səsləşməsindən danışıb. Ən məşhur qəlyanaltılardan biri - toyuq şauarması ilə bağlı ekspert ağ şərablara diqqət yetirməyi məsləhət görüb.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay