Məhsula maraq yaratmaq yolları - Azərbaycanda işləyən TOP-3 metod
Rəqsanə Məmmədova
Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer
1- Limit yaratmaq
Yəni məhsul sayına məhdudiyyət qoymaq. Məsələn, reklam kampaniyalarında vurğulaya bilərsiniz: “cəmi yeddi ədəd qalıb”, “cəmi 10 ədəd istehsal olunub”, “son 8 bilet” və s.
2 - Qısa anons vermək
Bir növ bu yaxınlarda mesajı. Məsələn, kino filmlərin, treyler videoları anons rolunu oynayır. Buna həm də tizer reklamlar deyilir. Tizer reklamların məqsədi maraq yaratmaqdır. Ona görə məhsul haqqında məhdud sayda məlumat verilir, amma tam açıqlanmır.
3 - Vaxt məhdudiyyətlidir
Bu tip reklamlar haqqında sizin 100% məlumatınız var. Məsələn, "Aksiya yalnız üç gün davam edəcək", "Sifariş etmək üçün son şans". Vaxt məhdudiyyəti sizin hədəf auditoriyasına sifariş etmək üçün motivasiya verir.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay