Yeni texnologiyalar böyük firmaların uğursuzluğuna səbəb olduqda - Biznes kitabları
İstər kiçik biznes sahibi, istər sahibkar, istərsə də faydalı karyera məsləhəti axtaran biri olun, hər kəsin müraciət edə biləcəyi faydalı kitablar var. Biznes kitabları daha yaxşı danışıq bacarıqları üçün psixoloji anlayışlar, təkrar səhvlərdən qaçmaq üçün şəxsi lətifələr və ya məhsuldarlığı artırmaq üçün özünə kömək məsləhətləri verə bilər.
Valyuta.az 5 ən yaxşı biznes kitabını sizə təqdim edir.
"Stiv Cobs" (Steve Jobs) - Walter Isaacson
Bu kitab “Apple“ın həmtəsisçisi Stiv Cobsun tərcümeyi-halıdır. Yazıçı, Stiv Cobs ilə qırxdan çox müsahibə alıb. Texnologiyada inqilab edən bir insanın hərtərəfli portretini yaratmaq üçün ailəsi, dostları və həmkarları ilə 100 müsahibə apararaq bu kitabı yazıb.
"The Personal MBA: Master the art of business" (Şəxsi MBA: Biznes sənətinə usta) - Josh Kaufman
Biznes məktəbinə daxil ola bilməyən və ya getmək niyyətində olmayanlar üçün yazılmış "The Personal MBA" biznes karyerasının istənilən mərhələsində insanlar üçün biznesin əsas prinsiplərini əks etdirir. Satış, marketinq, danışıqlar və strategiya ilə bağlı dərslərlə bu kitab oxuculara MBA əsaslarını mənimsəməyə kömək etmək üçün bir çox biznes məktəbi mövzularının icmalını təqdim edir.
"Sona qədər qurulmuşdur: Vizyoner şirkətlərin uğurlu vərdişləri" (Built to last: Successful habits of visionary companies) - James C. Collins və Jerry I. Porras
Stenford Universitetinin Ali Biznes Məktəbində altı illik tədqiqat layihəsi ərzində müəlliflər Collins və Porras 18 uğurlu və uzunmüddətli şirkətin vərdişlərini birbaşa rəqibləri ilə müqayisə edərək öyrəniblər. “Built to Last” menecerlərin və sahibkarların özlərinə tətbiq edə biləcəyi və yeni uğurlara ilham verə biləcəyi bizneslərin taktikalarını, vərdişlərini və ideyalarını ortaya qoyur.
"Təsir: İnandırma Psixologiyası" (Influence: The psychology of persuasion) - Robert B. Cialdini
"Təsir" inandırma haqqında psixologiya kitabıdır və idarəetmə, marketinq və kommunikasiyada faydalılığına görə oxunan biznes kitabıdır. Bu kitab oxuculara altı inandırma prinsipini, onları necə tətbiq etməyi və onlardan sizə qarşı istifadə olunduqda necə bilmək lazım olduğunu öyrədir.
"Yenilikçinin dilemması: Yeni texnologiyalar böyük firmaların uğursuzluğuna səbəb olduqda" (The innovator's dilemma: When new technologies cause great firms to fail) - Clayton M.Christensen
Clayton M.Christensen ən çox psixologiya və sosiologiyaya dair qeyri-bədii yazıları ilə tanınan bestseller müəllifidir. Uğurlu olanı tapmaq üçün dünyanın ən yaxşıları, ən yüksək nailiyyətləri olan, ən məşhur insanları - "təcrübədən kənar"ları təhlil edir.
Nuray
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay